53 תשובות
מזעזע
זה נוראי בעיני ממש
ראיתי את הסירטון והיא אומנם אמא צעירה מאוד, וזה ממש מזעזע. אבל תסתכלו איזו אמא מדהימה היא, יש אמהות יותר מבוגרות ממנה שלא מצליחות לגדל בצורה כזאת את הילד/ה שלהן.
שואל השאלה:
מאמי הכל בשביל כסף^
אם היא לא תראה את זה בסירטון נראלך שיהיו כל כך הרבה צפיות ולייקים והיא תמשיך לקבל ככ הרבה כסף להאכיל את עצמה
אנונימית
כן את צודקת, היא תלד ילדה בגיל 15 ותהרוס לעצמה את החיים בשביל כסף.
וגם אם היא מפרסמת אותה ואת התינוקת בשביל כסף, מה כואב לך? היא צריכה לחיות ממשהו, אז למה שהיא לא תשתף?
טיפשה
היא עשתה את הטעות שלה ובכל זאת רוצה לפצות עלייה, לעשות "מהלימון לימונדה" ורוצה להראות לאנשים ביוטיוב מה היא עושה במהלך היום שלך עם תינוק שלה יש כאלה שכן מתעניינים בזה . וכן על הדרך לעשות כסף, מה רע? אני לא רואה שנוזל לה הכסף מהאוזניים גם לה מגיע
נע.
היא מצלמת רק מה שהיא רוצה שיראו לא ככה?
לא משנה כמה אמא "טובה" היא תהיה, להביא ילד לעולם בגיל 14 שבקושי הגוף שלה עצמו התפתח ועבר תהליך ביולוגי מילדה לאישה. זה מזעזע בעיניי.
מה עם לימודים, לסיים תיכון , להתחיל ללמוד בקולג'?
החיים שלה נזרקו לפח בגלל טעות , ואני מניחה שזה היה טעות והיא פשוט לא רצתה להפיל.
לא שופטת אותה חלילה, רק מביעה את הביקורת שלי.
לא מבין למה היא לא הפילה. טעות נוראית. לא מבין למה היא מתגאה בזה שהיא בת 15 ויש לה כבר ילד
מרחם על התינוק יש לו אמא מטומטמת
מכירה אותה וכן היא נכנסה להריון בגיל 14 עשתה את הטעות שלה אבל תראי איזה תוצאה הטעות הזאת הביאה לה.
תינוקת ממש יפה, זכותה לתעד את זה ולכל אחד יש את הסיבות שלו, אולי בשביל להראות את הוולוגים לילדה שלה כשהיא תגדל? וזה תחביב שלה אז למה לא?
כל היוטיוברים מקבלים כסף, כן זה עבודה.
אבל מה רע בלעסוק בעבודה שהיא אוהבת ולבלות זמן עם הילדה שלה?
היא אמורה להתגאות בזה שיש לה ילד והיא מצליחה לגדל אותו ככה ולהיות לו אמא טובה בגיל 15. לעשות הפלה זה לא ככ קל. תפסיקו להיות צרי עין ולשפוט, זאת לא טעות, אלה חיי אדם.
כל מי שאומר "הייתה צריכה לעשות הפלה"
אין לו ערך לחיי אדם פשוט.
אנונימית
למה שהיא תעשה הפלה? זה בדיוק כמו לרצוח!
הייתם רוצחים את הילד שלכם?!?!
יש לה הורים שעוזרים לה לטפל בו אז למה לא??
כדי להעלות מודעות להריון מוקדם
זה קורה לא מעט ...
היא מראה איך היא מתמודדת עם זה
אמא מדהימה
אבל מוקדם לגילה
היא אמא מדהימה .
לפחות היא אמא מדהימה
אנונימית
אני ממש אוהבת אותה היא ממש חמודה ואמא ממש טובה
זה שהיא אמא מדהימה על זה אין מה להתווכח
אבל בסופו של דבר היא ילדה
תינוקת זה מדהים אבל כשזה בא על חשבון הילדות שלה זה הופך בעיני למשהו רע
היא עשתה מהטעות הזאת הרבה כסף ואי אפשר להתעלם מזה
אל תהיו יפי נפש, אם ילדה מהכיתה שלכם מחר תכנס להיריון אתם לא תצדיעו לה ותגידו
כל הכבוד שאת מעלה את המודעות
נכון ,אולי זה לא הכי נורמאלי להכנס להיריון בגיל כזה ,אבל בזכות הסרטונים שלה היא גורמת לעוד בנות בעולם שנקלעו למצב כזה להבין שזה לא משהו שצריך להסתיר וזה לא סוף העולם וההפך להתגאות ולהוכיח לאחרים שלמרות הגיל שלה היא אמא טובה:)
** דיי לשפוט מהר אנשים!!
ולשאלתך זה אחיה הקטן אבא ואמא שלה בסרטונים... ובאחד מהם גם ראו את האבא
יא בדיוק היום ראיתי גם את הסרטון
מן הסתם היא נכנסה להריון בטעות
וזה שהיא מתעדת את זה היא רק עושה פדיחות לעצמה
לדעתי זה מזעזע שהיא מתעדת את זה
^^^היא ידעה שזה יבוא על חשבון הילדות שלה ובכל זאת בחרה ללדת את התינוקת ולא לעשות הפלה.
את חושבת שאכפת לה מה הילדים בבית ספר אומרים לה? בן אדם לא צריך ללכת לפי מה שהאחרים חושבים או רוצים.
^מי התכוון בכלל למה שאנשים יגידו?
אני נותנת דוגמא מהחיים האישיים שלנו
כולם פה מתייחסים לזה כאילו הכל בסדר וזה לגיטימי
אני נתתי מישהי מהכיתה בתור דוגמא כי זה דברים שקורים
ראיתי וולוג שלה שהיא הלכה עם התינוקת לביקור בתיכון
ana100 אני הייתי מפיל בלי לחשוב פעמיים
תראי. הנערה הזאת נראית הרבה יותר ממה שהיא באמת. היא נראית כלכך עייפה בחיי היא שבר כלי.
אני בטוחה שהיא יודעת שזה לא הדבר הכי נכון שהיא עשתה בחיים שלה ואם יש לה את הכוח של הרשתות חברתיות לשתף בשביל להרוויח כסף לגדל את הבת שלה
למה לא
חרמנית
^^^^^^^אמרת בפירוש: "אם ילדה מהכיתה שלכם מחר תכנס להיריון אתם לא תצדיעו לה ותגידו
כל הכבוד שאת מעלה את המודעות" - זה לחשוב מה אנשים אחרים יגידו.
לא מתייחסים לזה כאילו זה לגיטימי, אבל למה לא לפרגן לה ולהגיד לה כל הכבוד שבמקום לקחת את זה כ"נהרסו לי החיים", "נהרסה לי הילדות". היא לוקחת את זה כמשהו חיובי.
וואו...איזה מהממת, אין דברים כאלה.
לא רואה אף אחת מהישראליות עם היופי המושלם שלה.
כזאת יפהפייה מי לא היה מכניס להריון ומתחייב גם להתחתן איתה?

ולא, לדעתי היא לא עושה אתזה בשביל כסף, היא עושה אתזה כי היא
פשוט רוצה לשתף ולהראות לבנות בגיל שלה שאם קוראת "טעות"
אז לא צריך לרצוח תילד ואפשר לגדל אותו גם כשהאמא בת 15.
קצת הזוי, אבל השורה התחתונה מבחינתה זה שזה אפשרי
ושהיא מאושרת.
תכלס היא נראית ממש מאושרת ושולטת במצב כמו אישה גדולה.
אנונימי
^אז טוס מפה לארצות הברית.
אנונימית
לדעתי נערות לא צריכות להיות אימהות בגיל הזה, אבל זה קרה לה והיא בחרה שלא להפיל.
כנראה היא נכנסה להריון בסביבות גיל 14.
אני מאמינה שהיא מתעדת את זה בגלל כמה סיבות. כדי לתמוך מרחוק בנערות שמתמודדות במצב שלה, כנראה כדי להרגיש שהיא עושה עוד משהו. היא רוב הזמן בבית עם הבת שלה, היא מעלה סרטונים ליוטיוב וככה מתמודדת עם כל מה שהיא עוברת וכו.
יכול להיות שיש אינטרס כספי מסוים, כל יוטיובר שמח לקבל כסף על מה שהוא עושה. אבל אני בטוחה שהוא לא העיקר אצלה.
לא נגמרה לה הילדות.
כן היא אמא עכשיו אבל רואים שהיא הכי שמחה בעולם לטפל בילדה שלה
טיפשה
שתלך ללמוד במקום להתעסק כל היום בתינוקת
יוטיוב לא יעזור לה תמיד
^^היא לומדת בחינוך ביתי אם אני לא טועה.
יכול להיות שאני מתבלבלת עם מישהי אחרת כי אני צופה במלא וולוגריות צעירות עם תינוק/ת
''שתלך ללמוד במקום להתעסק כל היום בתינוקת'' אז מי יתעסק בה אם לא היא
היא אמא שלה
אנונימית
היא אמא ממש ממש ממש ממש ממש צעירה זה בטוח,
אבל לפחות היא מגדלת את הילדה שלה בכבוד אומנם היא מפרסמת את זה ומתעדת את זה אבל עדיין כל הכבוד לה
אמאלה כואב לי הלב לראות את זה נשבעת
חמודה!!אני מכיר אותה. (בת דודה שלי חברה שלה)
שתעשה מה שבא לה! זה מדהים איך לאנשים כל כך משנה מה אחרים עושים
ואיפה בעלה?חח אמאלה מוזר לי לכתוב את זה על ילדה בת 15 גיזסס
מה רע לכם?
כן היא עשתה טעות אבל היא משיגה דרך הפרסום הזה כסף כי וואלה גם היא צריכה לחיות על משהו לממן איכשהו את עצמה ואת הילדה שלה שבינינו היא מהממת
החיים שלה נהרסו אולי בהתחלה היא חשבה זה מגניב והיא תתעד וזה...אבל אמאלה יורד לי דמעות כי באמת זה חרא של דבר אלוהים
נראה שזה בא לך בטבעיות וזה לא משחק האמהות הטובה , היא ממש מקסימה לילדה והילדה שלה מה זה מתוקה , ראיתי 2 סרטונים ונמסתי מהמתיקות , אני בדרך כלל לא אוהב ילדים קטנים ובמיוחד לא תינוקות
אנונימי
יש לה 2 ילדים לא? אחד עם חולצה אדומה
אנונימית
אוקיי זה פשוט כל כך לא קשור לכסף. ראיתי סרטונים שהיא מסבירה על זה.
כמובן שההריון היה בטעות
אבל היא לא רצתה לעשות הפלה והיא השאירה את התינוק
היא מודעת לזה שזה מוקדם מדיי אבל ההורים שלה עוזרים לה והכל
וחוץ מזה היא ממש מדהימה לפי דעתי.
היא עשתה טעות שהיא החליטה להזד**
בגיל כזה מוקדם...
טוב מה אתם משחקים אותה
מי אתם שתחליטו מה מותר מה אסור מה נכון ומה לא ?
יש פה תמנים אתיופים מרוקאים ?
הסבתא שלכם בגיל 18 הייתה אמא ל5 ילדים

אז אל תבלבלו את המוח העולם המערבי עשה לכם שטיפת מוח והכניס בכם בכפייה פסיכולגית את דעתו ותרבותו
אנונימי
הרסה לעצמה את החיים אבל זה כבר קרה וזה היה החלטה שלה אבל שחושבים על זה תסתכלו על ליפני עד כמה היא זולה כדי לשכב עם מישהו בגיל 14 זה אומר עליה הכל בעייני
אל תתערבי לה בחיים כי אין לך שום זכות נקודה.
^ לא להאמין כמה בנות קנאיות יש כאן.
לא יכולות לראות ילדה יפה ומאושרת עם הבייבי המתוק שלה.
אם הייתן רואות אותה בוכה ובדיכאון אז הייתן שמחות, הא? איככ
אנונימי
לא אומרת שזה לא בסדר שהיא מאושרת אבל מה היה דחוף לה להביא ילד בגיל 15 כל אחד פה רואה את זה בצורה שונה כי לא אנחנו חווינו את זה
בא לה, מה זה משנה לך?
זה לא משנה לי אבל הבעתי את דעתי כי זה מה שאומרים לעשות פה