8 תשובות
צודקת
הרבה יורדים על זה בגלל הקהילה של הילדים הקטנים ומכלילים את כולם
אני משחקת סתם בשביל הכיף וזה ממש מעצבן שכולם יורדים על המשחק עצמו כי זה אחלה משחק
צודקת אבל יש ילדים שלקחו את המשחק קצת רחוק מידי
בגלל שהם חופרים על זה כל האלה שמשחקים פורטנייט (הרוב חופרים על זה לא כולם) ואם יש מישהו שמכור לזה אז בכיף לא מפריע אבל שלא ידבר על זה כמו מתלהב ..
זה תחביב חולני
שואל השאלה:
יש כאלה שמכורים לסיגריות
לסמים
לטלפון עצמו
ו..?
אנונימית
משחקת לא מהמכורים לא מבינה את ההתלהבות משחק נחמד בסך הכל
כי יש כאלה שמכורים לזה וזה מעצבן
וואלה אין לי מושג