11 תשובות
בן - דניאל, ליאם
בת - רומי
בת - רומי
שואל השאלה:
אני אקרא לשלי אברביאל
אני אקרא לשלי אברביאל
אנונימי
בן- אין ממש שם מוגדר..
בת- קים/אנה/גל
בת- קים/אנה/גל
לבת אני ממש אוהבת ליב או עומר
ולבן דניאל או איתן
ולבן דניאל או איתן
אדל
גייסון
גייסון
אולי דוד או דניאל בעזרת ה'. או מאיר
לבנות - ויקי( ויקטוריה) ותמר
לבנים- אדי (אדוארד, אד) ואדם
לבנים- אדי (אדוארד, אד) ואדם
אנונימית
שם אחד בטוח לא אקרא לו תו- פרינס
דניאל/תמר
אני לא יודעת,אבל אני די בטוחה שזה לא יהיה שם ממגדר למקרה שהוא/היא יהיו טרנס או אדק ואז יהיה בלאגן של לשנות שך ובלהבלהבלה
כן זה מוזר אבל ני
כאילו,שמות כמו טל שמתאימים גם לבן וגם לבת
~כן שש מחשבה מטופשת אבל ששש~
כן זה מוזר אבל ני
כאילו,שמות כמו טל שמתאימים גם לבן וגם לבת
~כן שש מחשבה מטופשת אבל ששש~
וואו יש לי מאגר אבל בטוח בעזרת השם זה יהיה מפה -
אורי - בן
גל - בת/בן
תומר -בן
דניאל - בן
הייתי רוצה תאומים שיקראו להם תומר ודניאל
רוני - בת
אורי - בן
גל - בת/בן
תומר -בן
דניאל - בן
הייתי רוצה תאומים שיקראו להם תומר ודניאל
רוני - בת
באותו הנושא: