4 תשובות
כן
היא הייתה מתכרבלת איתי במיטה ובוכה הרבה
תחבק את הגור שלך ותטפל בו היטב
תרגיע אותו
כן שהכלב שלי היה קטן, הוא גם היה בוכה, הייתי מתעוררת ומעלה אותו למיטה

יש כאלה שיגידו/שלא עושים את זה כי זה עניין של פינוק, חינוך והכל אבל זה מה שעשיתי
כן אבל הוא נאכל על ידי תאילנדי
יש לי גור חדש שלא מפסיק לבכות בלילה ואז שבאים אליו הוא נרגע...
הוא כבר שבוע אצלי והוא מתחיל להרגע... הוא פחות בוכה ויותר מתרגל לבית החדש שלו.