6 תשובות
מדברת איתה ומסבירה לה שזה לא נעים
ושזה מעליב.
אם היא עדיין לא מקבלת הייתי מתרחקת ואפילו מנתקת קשר
ושזה מעליב.
אם היא עדיין לא מקבלת הייתי מתרחקת ואפילו מנתקת קשר
מדברת איתה, אם זה לא עוזר מתרחקת/מנתקת קשר.
כנראה שהייתי מדברת איתה על זה
שואל השאלה:
לנתק קשר זה מוגזם? זה האופי שלה להיות ככה לדבר על אנשים בפנים
לנתק קשר זה מוגזם? זה האופי שלה להיות ככה לדבר על אנשים בפנים
אנונימית
לא, אני מההתחלה לא הייתי נכנסת לקשר.
איכ,ככה לא מתנהגת חברה.
אנונימית
באותו הנושא: