6 תשובות
מדברת איתה ומסבירה לה שזה לא נעים
ושזה מעליב.
אם היא עדיין לא מקבלת הייתי מתרחקת ואפילו מנתקת קשר
מדברת איתה, אם זה לא עוזר מתרחקת/מנתקת קשר.
כנראה שהייתי מדברת איתה על זה
שואל השאלה:
לנתק קשר זה מוגזם? זה האופי שלה להיות ככה לדבר על אנשים בפנים
אנונימית
לא, אני מההתחלה לא הייתי נכנסת לקשר.
איכ,ככה לא מתנהגת חברה.
אנונימית
באותו הנושא: