3 תשובות
לא נראלי שאת רוצה להיות חברה שלהם יותר. אל תסתובבי עם אנשים שפוגעים בך. הכל לטובה.
שואל השאלה:
אני אהיה לבד עכשיו...
אנונימית
הם כנראה לא חברים שלך....
תנסי ליצור קשר עם אנשים אחרים
תדברי ותצחקי וככה זה בתקווה יצליח לך
בהצלחה!