5 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל אני ליטרלי כותב על עצמי בשאלה בלשון זכר...
כי לאף אחד אין כוח להיכנס לפרופיל שלך ולבדוק אם אתה בן או בת
אני בדרך כלל מקפידה על זה. אנשים פשוט כותבים מהר ולא שמים לב
שואל השאלה:
וואו תודה חחח