5 תשובות
את עדיין אוהבת אותו ?
אם כן, ואת סומכת עליו ומאמינה לו אז תחזרו. אם קשה לך להאמין אז בשבילך עדיף שלא, את סתם תיפגעי וחבל..
אם כן, ואת סומכת עליו ומאמינה לו אז תחזרו. אם קשה לך להאמין אז בשבילך עדיף שלא, את סתם תיפגעי וחבל..
אוהבת- תחזרי
לא אוהבת- אל תחזרי
קל?
לא אוהבת- אל תחזרי
קל?
אנונימית
לא לחזור
יש סיבה שהוא אקס
ובני אדם לא משתנים כלכך מהר.
יש סיבה שהוא אקס
ובני אדם לא משתנים כלכך מהר.
תני לו צאנס
סבון כלים
באותו הנושא: