27 תשובות
דור3 עבר לי בראש
בן דוד שלי
המין שלי
צ'יקן נאגטס, לא הייתי משנה.
תיאור שלי בקצרה
מלאך שהוא שחור..
חח לא יודעת..פשוט מאפיין אותי נראלי
חח לא יודעת..פשוט מאפיין אותי נראלי
שאני באמת אהיה פה בשביל כל אחד ואחד:)
הדמות האהובה עליי (גם הכינוי וגם התמונה).
killer bee דיי לעשות לי ספוילרים לנארוטו אני אפילו לא יודעת מי זה קילר בי ועכשיו אני יודעת שהוא מת!!
ואני לא אשנה את הכינוי שלי בקרוב, אני אוהבת אותו.
killer bee דיי לעשות לי ספוילרים לנארוטו אני אפילו לא יודעת מי זה קילר בי ועכשיו אני יודעת שהוא מת!!
ואני לא אשנה את הכינוי שלי בקרוב, אני אוהבת אותו.
hi my name is?(what) my name is? (who)? slim shady
האמת שום דבר מיוחד
לאדעת הייתי מקורית מאוד
וואלה לא יודעת בהתחלה חשבתי זה בכלל שאל מה השם הסתבכתי
חישפתי משהו טריקי
כלום, פשוטמה שהיה פנוי
חשבתי על האף של סקווידוויד. אני בכל מקרה לא מוכר פשוט אני אוהב את השם הזה
חברים
כי זה פשוט נכון,חוץ מהקטע של הנדר שזה קצת אירוני כי אני אתאיסט אע"פ שבזמנו לא הייתי אתאיסט
ולא,לא הייתי משנה כי הוא עדיין נכון
ולא,לא הייתי משנה כי הוא עדיין נכון
חיפשתי משהו שיגדיר אותי. לא הייתי מחליף אותו, כי אין לי רעיון לשום כינוי טוב יותר.
שיט למה that's me תפוס
על הזמרים שאני אוהבת
יש לי 2 ולא יכלתי לבחור אז אחד בשם ואחד בתמונת פרופיל לול
יש לי 2 ולא יכלתי לבחור אז אחד בשם ואחד בתמונת פרופיל לול
"המ, אנשים חושבים שהכינוי שלי פוגע... אז אני אשנה אותו לשפה הלטינית כי אני לא רוצה להיחסם לצמיתות כי אז לא יהיה לי איך לשרוף זמן"
לא הייתי משנה אותו, אני אוהבת אותו אפילו יותר בלטינית
לא הייתי משנה אותו, אני אוהבת אותו אפילו יותר בלטינית
פילמני זה מה שעבר לי בראש
ושמעתי שיר של אוונגד
ושמעתי שיר של אוונגד
אלוהים יודע, באמת.
לא יודעת...
הכינוי הזה הוא משהו שמתאר אותי באיזשהי צורה אבל גם משהו שאחרים יכולים איכשהו להזדהות איתו
הכינוי הזה הוא משהו שמתאר אותי באיזשהי צורה אבל גם משהו שאחרים יכולים איכשהו להזדהות איתו
"לטינית זה נחמד"
אני משנה כינויים רק לפי מצב רוח
אני משנה כינויים רק לפי מצב רוח
חברות שלי התחילו לקרוא לי ככה ואני אהבתי את זה לא הייתי משנה אותו...
זה היה כינוי שהתאים לשם שלי..
זה היה כינוי שהתאים לשם שלי..
הויין כמובן
באותו הנושא: