16 תשובות
כי משעמם שם
אתר נטוש
אין לי מושג למה, פעם היה שם נחמד.
כי אין ממש סיבה להיכנס.
היום יותר כיף להתווכח על דת ולהטב.
לא שמאל ימין.
היום יותר כיף להתווכח על דת ולהטב.
לא שמאל ימין.
שואל השאלה:
xddd
xddd
האתר מת כבר מזמן
שואל השאלה:
שאלתי כי היום הייתה הפעם הראשונה ששמעתי עליוxd
שאלתי כי היום הייתה הפעם הראשונה ששמעתי עליוxd
כי זה אתר גרוע
כי זה חרא אתר לאנשים חסרי חיים
אנונימית
סתם משעמם שם
שואל השאלה:
זה היה להיט פעם?
זה היה להיט פעם?
שואל השאלה:
וואלהxd
וואלהxd
וואי זה ממש מבאס
שואל השאלה:
נכוןן
נכוןן
פעם הייתי שם...
אבל תכלס
יש את סטיפס
ופה זה לא אנונימי
אנימיכול לחזור לדבר עם מימשאני רוצה...
אבל תכלס
יש את סטיפס
ופה זה לא אנונימי
אנימיכול לחזור לדבר עם מימשאני רוצה...
באותו הנושא: