16 תשובות
כי משעמם שם
אתר נטוש
אין לי מושג למה, פעם היה שם נחמד.
כי אין ממש סיבה להיכנס.
היום יותר כיף להתווכח על דת ולהטב.
לא שמאל ימין.
האתר מת כבר מזמן
שואל השאלה:
שאלתי כי היום הייתה הפעם הראשונה ששמעתי עליוxd
כי זה חרא אתר לאנשים חסרי חיים
אנונימית
סתם משעמם שם
שואל השאלה:
זה היה להיט פעם?
שואל השאלה:
וואלהxd
וואי זה ממש מבאס
שואל השאלה:
נכוןן
פעם הייתי שם...
אבל תכלס
יש את סטיפס
ופה זה לא אנונימי
אנימיכול לחזור לדבר עם מימשאני רוצה...