4 תשובות
גם לדעתי
לבנות זה יותר יפה לדעתי
תלוי על מי...
בכללי אני לא אוהבת אבל יש לי ידיד שיש לו וזה מהמם עליו
בכללי אני לא אוהבת אבל יש לי ידיד שיש לו וזה מהמם עליו
ספטום זה עגיל באף (בין הנחיריים) ^
בתכלס לא אוהבת..
בתכלס לא אוהבת..
באותו הנושא: