4 תשובות
גם לדעתי
לבנות זה יותר יפה לדעתי
תלוי על מי...
בכללי אני לא אוהבת אבל יש לי ידיד שיש לו וזה מהמם עליו
ספטום זה עגיל באף (בין הנחיריים) ^
בתכלס לא אוהבת..