7 תשובות
אני מניחה שכן
יאו זה עושה לי כל כך נוסטלגיה
גדלתי על טרופית ולחמניה. סמדר ענבים
אני דוקר ילדים עם הקשית אז כן
למרות שיש לזה טעם של פלסטיק, כן.
לא
באותו הנושא: