10 תשובות
כי הוא התייחס בצורה מזלזלת ופגע בי, וניסה לכפות עליי דברים.
נפגשנו בפנימייה, אני עזבתי ולמרות שיכולנו להיות במערכת יחסים מרחוק שנינו לא רצינו.
אנונימית
כי הוא אנס אותי
בגידה
מרחק
מרחק
שואל השאלה:
just_me_
וואו.. מצטערת לשמוע
just_me_
וואו.. מצטערת לשמוע
אנונימית
הוא נפרד ממני כי הוא לא רצה אותי יותר
כי אני טיפש
אחת לחצה עלי מאוד והייתה אובססיבית, אחת התרחקנו טיפה בגלל שלא הייתי בארץ הרבה זמן, אחת פשוט נהייה גווסטינג כזה והפסקנו להפגש ולאט לאט לדבר. אבל היו גם פשוט כאלו של הסכמה הדדית שכדאי שזה יסתיים בטוב ולא ברע.
סוג של בגד, הוא היה גם אחד כזה שלא היה סגור על עצמו אבל בסוף בסוף סיימתי את הקשר כי פשוט הפסקתי להאמין לו ואי אפשר להיות בזוגיות בלי אמון..
אנונימית
כי היא בגדה בי, הכרתי אותה שש שנים, היה קשה...
באותו הנושא: