8 תשובות
למה אתה מדבר על עצמך בגוף שלישי?
היא לא הייתה צריכה להביך אותו ככה מול כולם והיא לא הייתה צריכה לעצור את המבחן בצורה כזאת ולעצור לכולם את קו המחשבה אני הייתי מדווחת עליה
תמיד שנאתי מורות שמשפילות מול כולם.
היא הייתה יכולה פשוט להגיד לו בשקט לעבור מקום או שהיא תפסול לו את המבחן. מה עזר לה שכל הכיתה שמעה והילד הובך
זה ממש לא יפה מצידה. היא הייתה צריכה להגיד לו את זה בנעימות ובטח שלא לצעוק עליו מול הכיתה.
מגעיל. גם פעם אחת מורה צעקה כליי וחברה מול כל הכיתה שזה נראה שהעתקנו (ולא העתקנו) אבל כאילו למה כל הכיתה צריכה לשמוע את זה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אני, זה חבר שלי שיושב לידי בשולחן והסתכל על הדף שלי וחשבתי על השאלה הזאתי כי אחרי המבחן התלוננתי על זה ואני לא בטוח אם עשיתי מעשה נכון כי מצד אחד זה באמת השפלה אבל מצד שני זה לא ענייני.
אנונימי
גועל הנפש המורים של היום באלוהים מזה