5 תשובות
את בטח לא מהשתויים השמחים
יש הרבה סוגים של אנשים שתויים
לא כולם שמחים
אלכוהול זה לא תרופה אנטי דיכאונית. להפך, שעצובים האלכוהול נותן רמקול לרגשות השליליים שלנו. תשתי הרבה מים קרים , תאכלי פרי ואם את מרגישה רע תקיאי. תנוחי, הכי חשוב.
תדעי שזה לא פתרון. ושאם את רוצה להיות שמחה תעשי דברים שאת אוהבת, תציירי, תכתבי, תרקדי, תראי סרט או סדרה, תאכלי משהו מתוק.
מלא אהבה. שבת שלום יקירה!
שואל השאלה:
אז מה כן יגרום לי להיות שמחה ? אני כבר אובדת עצות עצוב לי כל הזמן ):
אנונימית
אז כנראה אלכוהול לא עושה לך טוב
לגיטימי
זה שאת שותה לא אומר שתהיי שמחה פתאום