8 תשובות
שואל השאלה:
אז תמיד תהיה לנו את התווית ''גזענים''?
אז תמיד תהיה לנו את התווית ''גזענים''?
אנונימית
אני גרה בישוב מזרחי ואף פעם לא שמעתי שאנשים חושבים ככה :/
אני חושבת ששתי הצדדים גיזענים באותה מידה... במשפחה שלי אני מרגישה גזענות קצת כלפי אשכנזים ובכיתה שלי שכולם רוסים מתים גם מרגישים קצת מהם גזענות..
שואל השאלה:
גם אני חושבת ככה, צריך להסתכל על האדם ולא על צבע עור/עדה
גם אני חושבת ככה, צריך להסתכל על האדם ולא על צבע עור/עדה
אנונימית
יש קטע כזה בישראל שאשכנזים תמיד היו יותר טובים ממזרחים אז יוצאת הגזענות
(אני אומנם לא מזרחית או מזרחיה)
ולשאלתך, זה כי יש הרבה העדפה לאשכנזים, אומנם את חוטפת מילדים מזרחים קטינים, אבל בחיים האמיתיים; עבודות וזה, יעדיפו את האשכנזי לא משנה מה הכישורים של הכהה.
ולשאלתך, זה כי יש הרבה העדפה לאשכנזים, אומנם את חוטפת מילדים מזרחים קטינים, אבל בחיים האמיתיים; עבודות וזה, יעדיפו את האשכנזי לא משנה מה הכישורים של הכהה.
אנשים לבנים *אכלו* אנשים שחורים, זה קצת יותר מ"בלגן"
באותו הנושא: