10 תשובות
רווחה
אנונימית
שואל השאלה:
רווחה לא
עכשיו שמעתי אותה מהדלת והיא מדברת עם חברה בטלפון והיא מחפשת לי מסגרת פנימייה וממש לא באלי היא ממש רעה מה עשיתי לה
אנונימית
את צריכה לדווח על המקרה.
שואל השאלה:
היא עדיין מדברת בטלפון ומתחילה להאשים אותי בדברים
נמאס לי ממנה
אנונימית
מה עם אבא שלך?
שואל השאלה:
ההורים שלי גרושים ועם אבא שלי אני לא מדברת כבר מלא זמן...
אנונימית
תתקשרי למשטרה
שואל השאלה:
לא למה שאני אתקשר!!?
הם יבואו גם אלי בטענות ואין לי כוח לזה כבר
אנונימית
מה עשית לה?
תשאלי את עצמך ..לא אותנו , את יודעת מה הקרה , אנחנו לא היינו איתך כשזה קרה
היא ככה בגלל סיבה מסיומת? או שהיא כל הזמן ככה ?את יכולה לספר מה קרה שהיא נהייתה כזו, לרוב זה שהורה באמת פוגע בילד שלו באלימות וכל זה, חלק מזה זה רק בגלל ריבים וזה, אימא שלך עושה את זה הרבה או שזה היה בגלל משהו שקרה בין שתיכן ?