5 תשובות
אני בעד, אפילו יעזור אם יורידו בגרות אחרת במקום זה כי זה משהו באמת חשוב ושימושי לעתיד בניגוד לרוב הזבל שאנחנו לומדים
הייתי מעדיף שזה לא יהיה חובה..
אנונימי
שואל השאלה:
לא אהיה כמוך- אז בבית ספר שלי לא עושים וזה מאוד מפריע לי...
יש בתי ספר שעושים בהם יחידה אחת בתעבורה שזה התיאוריה, אז שאותו דבר יהיה רק עם עזרה ראשונה
אנונימית
כן כל כך זה יהיה הרבה יותר שימושי מהרבה דברים אחרים שלומדים
וואי אני ממש בעד. שזה יהיה גם במקום בגרות אחרת.