7 תשובות
את ממש לא מגזימה אני הייתי מוחקת אותה .
התנהגות ממש מגעילה, לא הייתי שולחת לה הודעה.
את לא מגזימה, אני מבינה מה את אומרת. קרו לי המון מקרים דומים.
אני חושבת שאת צריכה לשתף אותה בזה בצורה עדינה (שלא תכעס) ולשאול מה הלאה, האם היא חברה טובה שלך או שסתם מנצלת אותך? ואם היא חברה טובה שלך שתתנהג כמו שחברות טובות מתנהגות.
בהצלחה (:
וואו את ממש לא מגזימה הייתי יוצאת עלייה
שואל השאלה:
הבעיה היא שלאחרונה איבדתי כל כך הרבה חברות שאני לא רוצה לאבד עוד אחת.
אנונימית
אני לא הייתי קוראת לה חברה
אנונימית
כן, זה קשה. אבל יותר קשה להישאר בשקט ולראות את החברות מתפוררת לבד.
כדאי שתעשי משהו בנוגע לזה, הרי יש סיכוי שאם זה ימשיך ככה את תאבדי אותה
באותו הנושא: