התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על התוכנית החדשה פוראבר?
שתי הפרקים הראשונים שיעממו אותי אבל אחרכך זה התחיל ממש לעניין וזה רומנטי ומצחיק ונכנס לי ללב אני פשוט לא יכולה להפסיק לראות אותה
רק אני ככה?
(חולה על תוכניות של אורי גרוס)!!
24 בינואר 2019, 19:13
2 תשובות
וואי זאת תוכנית מצחיקה מוות
.
.Nico
וואי ממש יפה!
T
The devils wife