4 תשובות
כן ולא.
בהנחה שזה נכנס למגבלת הקלוריות היומית שלך, ולמגבלת הפחמימה והשומן, כן.
אם אין מגבלה ספציפית, קובייה לא תזיק יותר מדיי, אבל זה כן קלוריות ריקות שלא יעשו יותר מדיי.
שורה כבר תתחיל להיות משמעותית יותר לדיאטה.
בכללי, לא כדאי.
כן אבל שוב, לא בכמות גדולה.
כן , פעם בשבוע ..3 קוביות של 70% קקאו ולא בערב ...בהצלחה