תשובה אחת
אני הייתי במחלקה להפרעות אכילה אבל בגלל אנורקסיה ואני חייבת להגיד שיש הרבה טיפולים עם זה פסיכולוגית אישית או בקבוצה יש גם טיפול באומנות מפחינת אוכל עושים לך פשוט תפריט מסודר שקועים איתך מה תוכלי ומחר לא וכמובן שאחרי האוכל לא נותנים לאף אחד ללכת לשירותים בסביבות השעה ובבוקר יש שקילות פעם בשבוע
באותו הנושא: