5 תשובות
יש סיכוי
בואו לא נתייפיף,זה כן מרתיע
הרבה אנשים היו פוסלים אבל אני אישית לא הייתי פוסל
אבל כן הייתי משחק עם היד התותבת שלו
ואם היה לי חבר על כיסא גלגלים הייתי מבקש שיסיע אותי על הברכיים שלו
אבל כן הייתי משחק עם היד התותבת שלו
ואם היה לי חבר על כיסא גלגלים הייתי מבקש שיסיע אותי על הברכיים שלו
אנונימי
לא הייתי פוסלת על יד אחת כי זה לא ביג דיל.
אבל אם זה היה 2 ידיים או גם רגל אחת אז כן :/ קצת בעייתי
אבל אם זה היה 2 ידיים או גם רגל אחת אז כן :/ קצת בעייתי
בלי להתייפיף...כן, מצטערת
באותו הנושא: