13 תשובות
כע את מוזרה
כל אחד והפטיש שלו?
את אולי מנסה להגיד שכל הגברים שאהבת אהבת אותם בגלל האופי ומבחינת מראה הם לא נחשבו למודל היופי.
זה הגיוני.
זה הגיוני.
הגיוני
האמת שגם לי קורה לפעמים אבל זה כשהאופי משפיע
האמת שגם לי קורה לפעמים אבל זה כשהאופי משפיע
ואו. זה פשוט מהמם בעיני. את מדהימה ! עסקת כולך באופי ובתכונות של אותו אדם שלא נתת למראה החיצוני משמעות. או שדבר גדול יותר זה- שבעינייך, כולם יפים, שזה כלכך מיוחד, זכית (:
למרות, שכתבת שכאלה שנראים טוב, בעינייך פחות מוצאים חן, אז אולי באמת האופציה הראשונה, שאת מעניקה משקל לאופי, חזקה יותר אצלך (:
למרות, שכתבת שכאלה שנראים טוב, בעינייך פחות מוצאים חן, אז אולי באמת האופציה הראשונה, שאת מעניקה משקל לאופי, חזקה יותר אצלך (:
אני מנסה להבין אם את מנסה לבטא שאת לא שופטת לפי מראה
או שהטעם שלך הוא פשוט פחות או יותר מנוגד לטעם שנחשב לנורמלי
או שהטעם שלך הוא פשוט פחות או יותר מנוגד לטעם שנחשב לנורמלי
כן יש כאלה שהאופי חשוב להם יותר
יכול להיות שזה בגלל שאת לא נראית כל-כך טוב?
אני לא באמת לרדת עלייך או משו רק לשאול
אני לא באמת לרדת עלייך או משו רק לשאול
אנונימי
זה מוזר אבל הגיוני לכל אחד יש טעם שונה את לא שולטת ברגשות שלך.
וזה גם אומר שאת לא מחפשת רק יופי ומסתכל רק על זה , גם על אופי וזה מה שחשוב
וזה גם אומר שאת לא מחפשת רק יופי ומסתכל רק על זה , גם על אופי וזה מה שחשוב
אנונימי זה לא בהכרח קשור, ראיתי מישהו מושך עם כל האידיאל שהחברה מהללת, עיינים תלכת ושיער ג'ינג'י רק שהוא היה שמן, והוא יצא עם מכוערת.^^
אבל אולי אתה צודק, יש כאלו פחות מושכים שבתת מודע שלהם חושבים שמגיע להם רק מכוערים.
אבל אולי אתה צודק, יש כאלו פחות מושכים שבתת מודע שלהם חושבים שמגיע להם רק מכוערים.
פאק גם אני כזה
אנונימי
שואל השאלה:
התכוונתי שהטעם שלי שונה משל החברה לא שאני מסתכלת על האופי או חושבת שלא מגיע לי מישהו שנראה טוב כי הם נראים לי באמת טוב איך זה הגיוני?
ואנונימי אני לא יודעת, יש לי מלא ביטחון עצמי ומתחילים איתי הרבה אני לא חושבת שאני לא נראית טוב
התכוונתי שהטעם שלי שונה משל החברה לא שאני מסתכלת על האופי או חושבת שלא מגיע לי מישהו שנראה טוב כי הם נראים לי באמת טוב איך זה הגיוני?
ואנונימי אני לא יודעת, יש לי מלא ביטחון עצמי ומתחילים איתי הרבה אני לא חושבת שאני לא נראית טוב
אנונימית
האא לזה התכוונת? נו גם לי יש העדפה לשמנים/מלאים משום מה. וזה לרוב היפסטרים עם מראה מוזנח, זב לא עושה אותה אנשים פחות טובים, אפילו יותר.
אם לפי החברה אז כל מי שלא בלונדי עם עיניים בצבע תכלת נכנס אצלך לקטגוריה של מכוער.
אם לפי החברה אז כל מי שלא בלונדי עם עיניים בצבע תכלת נכנס אצלך לקטגוריה של מכוער.
באותו הנושא: