התחברות
הרשמה
היום השפילו אותי מול אנשים בעבודה אני באמת לא עשיתי שום דבר למה בכול מקום שאני הולכת עליו יש אדם כזה?
23 בינואר 2019, 23:39
עבודה
למה
יאוש
דיכאון
שנאה
2 תשובות
כי אנשים דורכים על אנשים כדי להרגיש טוב עם עצמם .
ת
תבחרו אתם ^^
נוטים להעליב אנשים שקטים שלא מתעמתים הרבה
מצטערת בשבילך מאמי
ט
טירור
באותו הנושא:
השפילו אותי בבקשה תעזרו לי זה קצר..
יצא לכם לריב מכות אם חברים שלכם ו הם השפילו אותכם??
נרדמתי בשיעור ואף אחד לא העיר אותי ואז השפילו אותי
עבודות לאנשים ביישנים - אילו עבודות מתאימות לאנשים ביישנים שקשה להם לדבר עם אנשים?
אוף.. העירו לי ודי השפילו אותי בעבודה ליד עובד שאני מחבבת וזה ממש מביך אותי ועושה לי רע לחשוב על זה..
בבקשה תעזרו לי אני בבכי השפילו אותי
למי קרה שביום הראשון ללימודים השפילו אותו, הקניטו אותו, העליבו, פגעו בו (גם ביסודי)?
עבודה שלא דורשת לתקשר עם אנשים - איזה עבודות יש, שלא מצריכות כמעט ואם יש גם בכלל תקשורת עם אנשים, עבודה שיש לך פשוט שקט ואתה יכול לעבוד לבד משהו כללי וללא ניסיון?
עובדת בעבודה שהבוסית משפילה אותי מול אנשים ומתייחסת אלי כמו אל כלב, איך להתפטר?
תקשיבו היום בעבודה 3 אנשים שעובדים איתי באו ושאלו אותי לגבי אחד מהם אם הייתי יוצאת איתו ואני עניתי כן מחוסר נעימות
4 אנשים מסיימים עבודה מסוימת ב 15 ימים. כמה אנשים צריך להעסיק אם רוצים שהעבודה תסתיים תוך 10 ימים?