5 תשובות
זה לא מוזר...
אבל זה לא מראה על בחורה רצינית ושאפתנית במיוחד...
עדיף לקום ולנסות לקדם את עצמך בחיים
לחפש עבודה
שואל השאלה:
אל תדבר אליו ככה. כנראה עובר עליו משהו. מי אתה שתקרא למישהו טיפש? הוא אח שלך
אנונימית
עצלנית חסרת שאיפות חח זה נשמע רע אבל זה מה שהייתי חושבת
שואל השאלה:
מה יש לאח שלך? ומה כזה מוזר? מה אני חייבת לעבוד כל החיים?
אנונימית