5 תשובות
זה לא מוזר...
אבל זה לא מראה על בחורה רצינית ושאפתנית במיוחד...
עדיף לקום ולנסות לקדם את עצמך בחיים
אבל זה לא מראה על בחורה רצינית ושאפתנית במיוחד...
עדיף לקום ולנסות לקדם את עצמך בחיים
לחפש עבודה
שואל השאלה:
אל תדבר אליו ככה. כנראה עובר עליו משהו. מי אתה שתקרא למישהו טיפש? הוא אח שלך
אל תדבר אליו ככה. כנראה עובר עליו משהו. מי אתה שתקרא למישהו טיפש? הוא אח שלך
אנונימית
עצלנית חסרת שאיפות חח זה נשמע רע אבל זה מה שהייתי חושבת
שואל השאלה:
מה יש לאח שלך? ומה כזה מוזר? מה אני חייבת לעבוד כל החיים?
מה יש לאח שלך? ומה כזה מוזר? מה אני חייבת לעבוד כל החיים?
אנונימית
באותו הנושא: