7 תשובות
אין מה להשוות לארגוה.
המלך הבלתי מעורער של המוזיקה הים תיכונית, זה שבא עם זעקה אמיתי מתוך השכונה. אייל גולן הוא תכלס סתם. יש לו שירים יפים, אבל הם לא יכולים להתעלות על ארגוב.
שואל השאלה:
אני מתייחס לקול נטו, לזוהר יש קול מטורף אבל מעט עורבני ומצונן שכיף לשמוע אבל מצריך מעט הסתגלות לעומתו אייל מהרגע הראשון מתאהבים בקול שלו בלי שאלה
שוב, לזוהר יש את הקול שמגיע מתוך זעקה, שומעים כל כך הרבה דברים. נכון זה כרוך בהסתגלות והתעמקות, אבל זה קורה מאוד מהר. מאוד מהר מבינים את הסיפור.
אצל אייל, זה שוב, סתם. יש לו קול יפה. אני לא אומר שהוא שר מכוער. אבל די משעמם..יש לו יכולות, אבל זה רגיל כזה.
שניהם זמרים גרועים אז אי אפשר להגיד שאחד מהם יותר טוב
שואל השאלה:
זמרים גרועים? בטח אתה שומע שלמה ארצי שמדבר למיקרופון וקורא לזה לשיר
לדעתי זוהר, אצל זוהר ארגוב השירה באה מתוך מצוקה שזועקת, תקשיב לשיר 'אל נבקש' פשוט קסם, הוא פשוט שר שם מדהים, למרות שבשירה שלו בשיר רואים שהוא היה כבר עמוק בסמים אבל הוא עדיין זעק, ומרגישים את המצוקה בשירה שלו, הרבה לא יסכימו איתי, אבל להבדיל אלפי הבדלות, אביב גפן שיש לו קול לא משהו, אפילו הוא אמר שיש לו קול של צפרדע, אבל השירה שלו באה מתוך זעקה, ומצוקה מהחיים הלא קלים שהוא עבר, בכלל לדעתי זמרים שעברו דברים בחיים אז השירה שלהם יותר נוגעת, השירים שלהם יותר חודרים
לדעתי זוהר גדול בכמה וכמה רמות מאייל...
אנונימי