אם הוא ראה אותי רק פעם אחת ודיברנו בעיקר בפלא-היה ביננו קטע שדי נקטע
ואז ראיתי אותו בטעות באיזה מקום עם חבר שלו. חבר שלו הסתכל עליי בהפתעה ואז הוא הסתכל גם מופתע. אבל אחרי זה לא התייחס וסוג של התעלם. כשדיברתי איתו בפלא אחרי שבוע הוא שאל זאת היית את? ואמרתי שכן. אז מה זה אומר? הייתי ממש בלי איפור ועל הפנים. שהוא חשב שאני מכוערת ממה שהוא זוכר?