8 תשובות
היא יפה אבל לדעתי היא לא מספיק חגיגית, וגם לא יהיה לך נוח עם האורך.
אנונימי
מהממת
אנונימי
חמודה לא משוו..
היא ממש ייפה והצבע שלה הוורס! אבל תחשביי מה את אוהבת! מה שלך יהיה נווח! ולא על פי מה שאחרות אומרות...
אז.. תחשביי על זה! (;
אז.. תחשביי על זה! (;
זה מהמם, אבל אם את רזה וגבוהה כמו הדוגמית אז סבבה..
אהה והצע מדהימםם
אהה והצע מדהימםם
אנונימי
מצטערת, אבל זה לא ממש הטעם שלי p:
יפה:)
ואני אוהבת את הצבע הזה
ואני אוהבת את הצבע הזה
מאוד מאוד יפה..
היא נראת גם נוחה כזו
היא נראת גם נוחה כזו