10 תשובות
תתקשרי אליו שיחה רגילה כשאת חוזרת מאיפשהו
תיזמי להיפגש ללמוד למבחן או משהו
תפסיקי להיות נואשת ותתרכזי בדברים אחרים, תכירי ידידים ואנשים וכשיגיע הזמן והבן אדם המתאים , אז תכנסי למערכת יחסים.
מי שמחפש ומחפש , חוק מרפי לא יאפשר לו למצוא.
תנסי להתקשר לשיחה של כמה דקות בודדות ,אם את רואה שהשיחה נתקעת ומביכה תגידי שאת צריכה לנתק
ליזום ליזום וליזום, תצאי מהבועה קצת אם בא לך אכפת לך ואת מחכה תפסיקי לחכות, נסי לפעול ולקדם את הקשר שלכם.
תראי לו יחס בביהס יותר או איפה שאתם לא נפגשים תעלי נושאים מעניינים, באמת כשאין על מה לדבר אני יכולה סתם פתאום לדבר על משהו משעמם שקשור לפיזיקה ואחכ לפתח את זה לדיון ובאמת בדברים הכי קטנים אפשר למצוא נושאי שיחה.
אם את מתאמצת יותר מדי בשביל משהו לפעמים זה פשוט לא זה
אנונימית
מבינה אותך,הייתי גם במצב הזה והשיחות פשוט לא התפתחו לשום מקום
אני המשכתי לנסות והוא כן זרם
ניסיתי לחשוב על נושאי שיחה וזה כן הלך אבל בסוף הבנתי שזה לא ילך..
מראש אני אומרת לך, אם את מרגישה שצריך להתאמץ יותר מדי בשביל נושאי שיחה ובשביל שהשיחה תזרום ותתפתח, פשוט אין ממש כימיה וכנראה אתם לא מתאימים..
שואל השאלה:
warning
זה לא נכון, זה באמת שאני בקטע שלו. היו לי כמה קטעים מוזרים שבאו כי הייתי נואשת וזה לא זה.
הדבר הזה שאני מתארת עכשיו דווקא היה באמצע טיול בצפון, לא משהו צפוי.
אנונימית
כשזה לא זורם זה לא זורם, שום דבר לא אמור לבוא בכוח אמור להיות קליק בין 2 אנשים בשביל שמשהו רומנטי יקרה ביניהם, זה לא יכול להיות מכני ככה, במידה ואת רוצה טיפים פשוטים לשיחה, תשאלי אותו תחביבים, תמצאו נושאים משותפים , תדברו עליהם, תקבעו לעשות אותם פעם אחת, תצאו להנות ועל הדרך תקנו אוכל .

דברו על מוזיקה, דברו על טעם בבגדים, דברו על כושר וטלויזיה.
יש מלא נושאי שיחה, ו2 אנשים שלא מצליחים לבצע משהו בסיסי זה בעייתי במיוחד בהתחלה של קשר.

וסורי עם ה"נואשת" היה נשמע בוטה מידי, לפעמים אני מעדיף להגיד את מה שאני חושב ולא לייפות את זה.
שואל השאלה:
זה הפוך, במציאות הוא אינטלגנט הרבה יותר מבווצאפ.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מקובעת, זה שלא הגבתי על דברים אחרים לא אומר שאני לא רוצה לשמוע.
תיקנתי אותך כדי שאנשים לא יבינו לא נכון.
בכל מקרה תודה על הזמן שלך וההשקעה. :)
אנונימית