8 תשובות
הקשבתי יותר מידיי למה שאומרים עליי
הכנסתי בן אדם שלא היה צריך להיכנס לחיים שלי והצטערתי על זה .
התאהבתי בחבר טוב שלי
נרשמתי לסטיפס
יש לי דברים ממש אובדניים לרשום אבל אוותר על זה חיחחח
חזרתי לאקס.