3 תשובות
כי היא לא השביעה אותך זה רגיל... את צריכה עוד משהו לאכול
כול כך הרבה סיבות יכולות להיות . .
1 לא שתיתי מספיק , כשצמאים לפעמים מרגישים רעב של אוכל .וזה סך הכול צימאון למים.
2 לא אכלת מספיק היום / הארוחה לא השביעה אותך - פשוט לקחת יותר .
3 תחושת השובע מגיעה רק לאחר 20 דק מסיום הארוחה
4 לא רעב פיזי , אלא צורך ריגשי לאכול .


אני ממליצה
לשתות .
לקחת עוד אוכל עד שתיהיה שבעה באמת,
ובמידה ואת מרגישה רעבה גם לאחר שאכלת
לחכות 20 דק.
אנונימית
תוודאי שאת אוכלת לפחות שלוש ארוחות מסודרות ביום .... את יכולה גם להפחית מכל ארוחה ופשוט לאכול יותר ארוחות אבל פחות אוכל בכל אחת