4 תשובות
כי הם אסרטיבים
יש לי גם כמה דוגמאות לעינין. ויש לי הרבה חברים מרוקאים אין לי בעיה איתם
אתה קשה איתם . זה לא שהם קשים איתך
עצבניים מטבעם חחח
באותו הנושא: