3 תשובות
כן קצת.
אני אישית שונאת ששולחים לי סימני שאלה.
אם אני לא עונה כנראה שאני עסוקה עכשיו ואענה להם אחר כך, שייכות בסבלנות :)
אם אני לא עונה כנראה שאני עסוקה עכשיו ואענה להם אחר כך, שייכות בסבלנות :)
כן בקטנה אבל