4 תשובות
אתה בטוח שלא הולכים להעניש את הנהג? לפי מה שהבנתי הוא עדיין בכלא.
בכל מקרה, החוק הוא שאסור להרכיב אדם נוסף על האופניים, ברגע שעשית את זה אתה. אחראי למה שיקרה.
הוא אשם באותה מידה שהנהג השיכור אשם.
אין לך מושג איזה דברים הילדים האלו עושים עם האופניים, אם לא הוא היה דורס אותם אז מישהו אחר כן.
הוא יעמוד לדין ויתנו לו קנס כספי. לא שמים ילד בן 17 בכלא בגלל דברים כאלה..
בכל מקרה, החוק הוא שאסור להרכיב אדם נוסף על האופניים, ברגע שעשית את זה אתה. אחראי למה שיקרה.
הוא אשם באותה מידה שהנהג השיכור אשם.
אין לך מושג איזה דברים הילדים האלו עושים עם האופניים, אם לא הוא היה דורס אותם אז מישהו אחר כן.
הוא יעמוד לדין ויתנו לו קנס כספי. לא שמים ילד בן 17 בכלא בגלל דברים כאלה..
שואל השאלה:
הנהג נעאש כן אבל הקטע שרוצים להאעניש גם את הנער, קנס כספי מילא שלא יכניסו אותו למאסר...
הנהג נעאש כן אבל הקטע שרוצים להאעניש גם את הנער, קנס כספי מילא שלא יכניסו אותו למאסר...
אנונימי
אבל תחשבי על זה ככה אם חס וחלילה לא עלינו !!! משהו שאת מכירה ואוהבת היה ארי נשר ז"ל רז לא היית רוצה שיאשימו את הבן אדם שהרכיב אותו? אז ככה בטח המשפחה שלו
אני לא רואה סיבה למה שלא כל מי שלקח חלק באשמה יענש, זה בדיוק המשמעות של צדק. לגבי זה שהיו לו כוונות טובות יש משפט יפה שאני אוהב "sometimes people do the wrong thing for the right reason", זה שהיו לו כוונות טובות לא בהכרח אומר שהוא צודק
באותו הנושא: