15 תשובות
היא בהחלט הזמרת האהובנ עלי
כן בהחלט
כן היא נחמדה
לא
היא מפחידה אותי
אנונימית
לא
אוהבת את השירים שלה,
יש לה משהו מיוחד שאין לזמרים אחרים
קצת
כן יש לה שירים טובים
אהבתי אותה ממש עד שהייתה את הפרשייה
שואל השאלה:
איזו פרשייה?
אנונימית
^זה רק חצי של המשפט שהיא אמרה
דרך אגב
בסוף היא כנראה לא עשתה את זה
אנונימית
שהיא אנסה את החברה הכי טובה שלה והיא אומרת שזה היה בהסכמה