7 תשובות
כן.
כן , המון כסף.
לא המון, אבל עולה.
15 שקל למקטע בערך, עולה לי להגיע מחיפה לפתח תקווה בערך 70 שקל על כביש 6, אני מחשיב את זה כהמון.
כן
כן.
באותו הנושא: