4 תשובות
לכי לישון מוקדם תראי איך תקומי מחר ואם לא משתפר קחי כדור מקסימום ותהני
את בבני עקיבא?
לי לא הרשו לצאת לטיול של התנועה... משרד החינוך המקולל
של בני המושבים? אני גם יוצאת מחר - אם את מרגישה לא טוב עדיף שלא תצאי