7 תשובות
כי יש יותר בגרויות
כי זה כיתה גבוהה יותר
בגלל שזאת השנה האחרונה ואת כבר רוצה לסיים עם זה אז אין לך כוח ללמוד יותר
שואל השאלה:
לי יש 2 בגרויות קיץ של המגמה אז ממד ממש קשה יש עומס מטורף לא מבינה למה לא עושים מגמה אחת בי"א
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי היו הרבה
אנונימית
קשה בטירוף...איזה חארטה זה שיא הכי קשה וואו
לי דווקא בכיתה יא היה יותר קשה מבחינת בגרויות כי היו לי יותר, ובכיתה יב היה קשה שהזמן עובר ולא נגמר.