3 תשובות
נע
אנונימית
ממש לא.
לפי מה ש המקעקע שלי אמר יותר טוב אפילו בלי ניילון.
תני לפצע אוויר, לא לגעת ולמרוח משחה כל כמה שעות.
לפי מה ש המקעקע שלי אמר יותר טוב אפילו בלי ניילון.
תני לפצע אוויר, לא לגעת ולמרוח משחה כל כמה שעות.
הכל בסדר גמור. הניילון זה רק לשעתיים הראשונה. אל תגעי בו כל כך בשביל שלא יזדהם חס וחלילה, ותיקחי כל כמה שעות שכבה דקה של משחה. תתחדשי (:
באותו הנושא: