התחברות
הרשמה
להיפגש איתו או לא? (פירוט)
היה לי קשר עם מישהו זבל שפגע בי (הוא עדיין בקטע שלי אבל הוא בן אדם מגעיל) והכרתי מישהו אחר שהוא בעניין שלי והוא חמוד.
אני עדיין חושבת על הקודם כי הלב מסרב לנתק אבל השכל אומר להיפגש עם החדש ולהכיר אותו.
לצאת איתו לדייט ולתת צ'אנס למרות הכל?
20 בינואר 2019, 19:36
דייטים
הכרויות
2 תשובות
בטח שכדאי לתת צ'אנס, אולי הלב יראה שלשחרר מהקודם זה רעיון לא רע.
B
Black Angel.
בטח...
ש
שאנל מספר 1
באותו הנושא:
אני בקטע עם מישהו וקבענו להיפגש אמר לי בואי עם חברה המשך בפירוט
הוא בן 38 אני בת 18 ואני אוהבת אותו, להיפגש איתו?
מישהו שאני בקטע איתו רוצה להיפגש כנסו דחוף לפירוט זה ממש חשוב
מישהו שדיברתי איתו רק בווצאפ ואני לא כל כך מכירה אותו להיפגש איתו או לא?
לפני כמה ימים אמרתי לחברה שלי שאני רוצה להיפגש איתה בבית קפה ונפרדתי ממנה ועכשיו חברות שלה אומרות לי כל הזמן (פירוט)
אני אמורה להיפגש עכשיו עם מישהו ודיברתי איתו בטלפון ויש לו קול גיי רצח(אבל ממש) זה ממש הוריד לי ממנו, להיפגש איתו או לא?
לא יודעת מה לעשות והאם להיפגש איתו בכלל תכנסו בבקשה
יש מישהו שאני מדברת איתו ואנחנו דיי בקטע ועוד מעט מתכננים להיפגש.. המשך בפירוט בבקשה עזרה, תודה מראש לכולם!
להיפגש איתו או שלא כדאי?
איפה כדאי להיפגש עם ידיד \חברה שאני נפגשת איתו\איתה בפעם הראשונה?הכרתי אותם מפה
יש פה מישהו/י שהכיר מישהו/י באינטרנט ורצה להיפגש איתו?