8 תשובות
התמונה שלך בים ממש יפה
הזאת עם הפרחים
זאתי מהים והאחרונה
האחרונה
שואל השאלה:
הים בשקיעה?
אנונימית
בים על המזח(שאת יושבת כזה)או האחרונה עם העצי דקל
מתלבט ביניהם כי בים את בלי פנים והפנים שלך יפות והתמונה פשוט יותר יפה ככה
אנונימי
כל התמונות ממש יפות אבל במיוחד אהבתי תאחרונה ותזאת בים בשקיעה
יפה שזה נעול