התחברות
הרשמה
וואי הסתפרתי בעצמי משעימום ו..
זה יצא ישר והכל אבל לא שמים לב שהסתפרתי כי זה ניראה דק מידי כי השיער שלי דליל עדיין מההחלקה שעשיתי לפני חצי שנה
וזה לא נראה טוב מה לעשות?
20 בינואר 2019, 17:58
החלקת שיער
2 תשובות
לכי לספר שיתקן את זה
/
/\
אם משעמם זה לא אומר שמסתפרים
תמצאי תחביבים אחרים
חבל
C
CAFFEINE QUEEN❤
באותו הנושא:
וואי תקשיבו זה מטריף אותי דודו פארוק סותר את עצמו ב"דוד המלך" וב"ארמני"...
בת 15 ובחיים לא הסתפרתי וגם נשבעתי לעצמי לא להסתפר לעולם, מוזר?
איפה אתם ? וכן תרשמו בית.. איך אתם לא משתגעים משעימום בבית??
וואי אתם מכירים את ההרגשה שאתם פשוט נגעלים מעצמכם?
הסתפרתי ממש קצר-ל ב ד - כמו בן (לא כמו בן אבל השיער מאחור כמו..) ועכשיו אני שונאת את עצמי מה לעשות?
וואי אני גאה בעצמי רצח!!! המשך
הסתפרתי לאחרונה ועכשיו כל פעם שאני רואה את עצמי במראה אני נבהל
וואי אז היום בחד"כ אני הייתי בעניינים של עצמי עד שאיזה זקן
וואי גדול, כל מה שבעצם נשאל ונכתב באתר בשעה האחרונה נעלם..
מה תחשבו על ילדה בת כמעט 16 שמשחקת פורטנייט משעימום כל יום אחרי בצפר ולא יוצאת לשום מקום כל היום בבית
שיגיע כבר הבית ספר הזה יום ראשון אני עומדת להשתגע אני מתה משעימום בבית