3 תשובות
יש ויש. יש כאלה שישר טסים לחו"ל, יש כאלה שמתחילים ישר לעבוד במועדפת. כל אחד מנסה למצוא את עצמו בדרך שלו.
הם עובדים לפחות חצי שנה כדי לקבל כסף מהמדינה(מענק). ויש כאלו שישר כדי לא לבזבז זמן.
יש ויש
אני חושב שעדיף לכמה חודשים.
אני חושב שעדיף לכמה חודשים.
באותו הנושא: