6 תשובות
אצלי כלום
וואלה לא.
המורה שלי למתמט קיבלה 100 בבגרות בלשון. המורה שלי בלשון לא קיבלה 100 בבגרות בלשון.
עמוק.
הייתה לי
ולפעמים הייתה מספרת סיפורים אבל שקשורים לאותו נושא
כן יש לי והיא מדברת איתי ספציפית ברוסית
אבל לא שמעתי על שטויות
שואל השאלה:
חחח אצלי היא צוחקת על ילדים שלומדים 3 יחידות ומספרת סיפורים ברוסית
אנונימית
אצלי היא תמיד צוחקת עלינו ש"רק בישראל מעגלים את הגרביטציה ל10!"
ולמה בעברית מכניסים כל כך הרבה מילים במשפט.
ובכלל פשוט מכניסה שמות חיבה ברוסית כל הזמן