3 תשובות
לדעתי אם כל מה שאת רואה בו כשאת מסתכלת עליו זה היופי שלו סימן שזה לא יילך.
תשמעי זה תלוי בך
מצד אחד לדעתי משיכה חיצונית חשובה מאוד .
ואם האופי שלו מושלם לדעתי שווה לך לתת הזדמנות מה יש לך להפסיד?
מצד אחד לדעתי משיכה חיצונית חשובה מאוד .
ואם האופי שלו מושלם לדעתי שווה לך לתת הזדמנות מה יש לך להפסיד?
תתני לו הזדמנות, הרבה פעמים היופי משתנה כשאת מתאהבת בבנאדם. מתאהבים באופי לא ביופי, אני אומרת תתני לו הזדמנות ותראי איך ילך, אולי תשני את דעתך.
באותו הנושא: