7 תשובות
קרה לי ככ הרבה פעמים
כשזה קורה אני פשוט לא חושב או מסתכל עליו.. אבל זה גם לא ממש עוזר
אנונימי
בלאט.
תנסה לעבור את זה עם הזמן.
אני איתך.
רק זמן יעזור פה
פאק...
אני מצטערת לשמוע...
אין ממש מה לעשות חוץ מלתת לזמן לעשות את שלו...
בסוף אתה תמצא בחור מושלם ומקסים שגם יאהב אותך חזרה.
היה לי קראש על סטרייטית בסוף הסתבר שהיא בכלל םאנסקסואלית (עכשיו יש לה חבר אבל פעם...) יש תקווה אבל לא הייתי בונה על זה כאילו... אולי תנסה למצוא קראש אחר אוו הסחות דעת כזה;)
תציעי לו חברות. את יודעת שהיה לי קראש על מישהו שלוש שנים ובסוף אמרתי לו והוא אמר לי לא. מאותו הרגע הרגשתי כאילו לא הייתי מאוהבת בו בחיים
אנונימית
נו ברור להמשיך הלאה כאילו יש לך ברירה
אנונימית