3 תשובות
סיימתי תיכון ויש בגרות, אממ לימודים (תואר וכו') מתכנן אחרי צבא.
יש רישיון (על רכב ידני, ואופנוע a1).
יש חברה (#שנתיים) 3>
יש עבודה וחסכונות.
יש רישיון (על רכב ידני, ואופנוע a1).
יש חברה (#שנתיים) 3>
יש עבודה וחסכונות.
אנונימי
לא
לא
לא
חסכתי בעצמי
לא
לא
לא
לא
חסכתי בעצמי
לא
לא
אממ.. לא.. לא מגדירה את עצמי מסודרת משום בחינה שכתבת פה. -_-
אבל מקווה שהולכת להיות, עם עבודה קשה, ברור.
אבל מקווה שהולכת להיות, עם עבודה קשה, ברור.
באותו הנושא: