13 תשובות
אממ...לא מבינה למה זה כזה חשוב לשנות את צבע העיניים שלך אבל אם זה יעשה לך טוב
בהצלחה
בהצלחה
אנונימית
בטורקיה? תקווי שעם המצב הבטחוני איתם ועם היחסים שלנו עם המדינה הזאת תחזרי אחרי ה20 יום האלה
את לא יכולה לעשות את זה במקום אחר?
יש פתרונות אחרים כמו עדשות צבע, אל תעשי את זה לעצמך
עיניים זה דבר עדין מאוד והטעות הכי קטנה יכולה לגרום לנזק לכל החיים
אל תשחקי עם העיניים שלך
את לא יכולה לעשות את זה במקום אחר?
יש פתרונות אחרים כמו עדשות צבע, אל תעשי את זה לעצמך
עיניים זה דבר עדין מאוד והטעות הכי קטנה יכולה לגרום לנזק לכל החיים
אל תשחקי עם העיניים שלך
טימטום
אנונימית
בהצלחה... רק אזכיר שיש כאלו שכבר עשו את זה ואיבדו את הראייה בעין אחת...
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
^^ הסרטון מדבר על הכנסת עדשה לתוך העין שזה ברור מסוכן מאוד , לייזר הרבה יותר בטוח ויש לזה אישורים בנלאומיים
^^ הסרטון מדבר על הכנסת עדשה לתוך העין שזה ברור מסוכן מאוד , לייזר הרבה יותר בטוח ויש לזה אישורים בנלאומיים
אנונימי
בהצלחה, אם זה מה שגורם לך להרגיש שלמה עם עצמך אל תקשיבי לתגובות של האחרים כי את היחידה שתחליט מה היא תעשה עם הגוף שלה והפנים אז בהצלחה(:
אנחנו לא אלה שנוכל לעצור אותך, זה בסהכ החיים שלך
יש פתרונות יותר זולים בטוחים ובריאותיים לזה
תחשבי שהזמן החלמה , המקום החלמה והמחיר של זה לא משתווים בכלל למחיר של עדשות בארץ במקום סטרילי ונקי לא כמו טורקיה
יש פתרונות יותר זולים בטוחים ובריאותיים לזה
תחשבי שהזמן החלמה , המקום החלמה והמחיר של זה לא משתווים בכלל למחיר של עדשות בארץ במקום סטרילי ונקי לא כמו טורקיה
גם אני מתכננת לעשות את הניתוח הזה ובאמת אל תשימי על אף אחד כי זה ממש יפה ומי שיש לו בעיה מוזמן לקפוץ לי באמת ומי שיאהב אותי יאהב עפ ובלי וכל מקרה אני יודעת שארגיש עם זה יותר בנוח עם עצמי ויותר יפה.
אנונימית
כמה עלה לך ומה זה כולל
איך שאני זוכר זה בולשיט ואין כזה דבר
בכל אופן בהצלחה
בכל אופן בהצלחה
איזה שאלות...
"אל תגידו שזה רע! מה דעתכם?"
"אל תגידו שזה רע! מה דעתכם?"
תהני?
בהצלחה