10 תשובות
לא..
לא זה לא יעשה כלום
אנונימית
זה לא סטרילי..
שימי מגבת מתחת אם את בימים הראשונים, כדי לא ללכלך את הסדין.
שימי מגבת מתחת אם את בימים הראשונים, כדי לא ללכלך את הסדין.
אם זה פד ולא טמפון זה לא יעשה לך כלום רק תחליפי בבוקר
שואל השאלה:
אבל זה נורא אם אני לא אחליף??
אבל זה נורא אם אני לא אחליף??
אנונימית
כדי שתחליפי זה ממש לא סטרילי..
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם מאוד❤
תודה רבה עזרתם מאוד❤
אנונימית
זה לא נורא. פשוט לא כזה נעים אבל בסדר.
אם ישלך ממש הרבה דם אז זה יכול לזהם
לא זה לא נורא...
הפד של הלילה הוא רק לשם הנוחות, הוא יותר רחב ומכסה יותר אזורים כדי שגם אם תהיה בתנוחה הכי הזויה שיש המחזור יספג רק על הפד, בנוסף לפד יש יותר כח ספיגה כדי שלא נצטרך לקום כל שעתיים כדי להחליף.
על פי מה שאמרתי, תראי איך את מכירה את עצמך ותחליטי על פי זה אם לקום או לא.
לי אישית אין בלילה דם ואני ישנה רק על הבטן אז אני מסדרת את הד לכיוון הזה וזהו...
הפד של הלילה הוא רק לשם הנוחות, הוא יותר רחב ומכסה יותר אזורים כדי שגם אם תהיה בתנוחה הכי הזויה שיש המחזור יספג רק על הפד, בנוסף לפד יש יותר כח ספיגה כדי שלא נצטרך לקום כל שעתיים כדי להחליף.
על פי מה שאמרתי, תראי איך את מכירה את עצמך ותחליטי על פי זה אם לקום או לא.
לי אישית אין בלילה דם ואני ישנה רק על הבטן אז אני מסדרת את הד לכיוון הזה וזהו...
אנונימית